نکات پلاستیکی جالب در صنایع

نکات پلاستیکی جالب در صنایع

نکات پلاستیکی جالب در صنایع

محصولات پلاستیکی زیادی سالانه تولید می شود که همین باعث شده تا در میان دریایی از پلاستیک زندگی کنیم و هر روز بیشتر از قبل غرق شویم. اگر صنایع همین جور به تولید پلاستیک ادامه دهند دیگر محیط زیستی باقی نخواهد ماند که آنجا زندگی کنیم.

پلاستیک یک ماده به دست آمده از مواد خام اولیه کارخانجات پتروشیمی است و به شدت سمی است. این سم متاسفانه به چرخه مواد غذایی ما هم راه پیدا کرده است و اگر همین طور به این روند تولید پلاستیک ادامه داده شود در سالیان آینده جنگ کشورها بر سر منابع سالم غذایی خواهد بود.

در ادامه قصد داریم 33 نکته پلاستیکی را برای شما بازگو کنیم تا نسبت به بعضی از حقایقی که نشنیده بودید و نمی دانستید آگاه شوید تا شاید بر روی نحوه رفتار شما در مورد استفاده از پلاستیک اثر بگذارد و این مشکل را بسیار بیشتر از گذشته جدی بگیرید.

سالانه موجودات زنده زیادی به خاطر پلاستیک ها از بین می روند:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به تحت تاثیر قرار گرفتن موجودات است. این ماده در طبیعت رها می شود و حیوانات آن را می خورند و یا این که در درونش گیر می افتند و جان خود را از دست می دهند. متاسفانه افراد زیادی با ریختن این ماده سالانه باعث مرگ حیوانات می شوند.

پلاستیک راه خود را به چرخه مواد غذایی انسان باز کرده است:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به غذای ما آدم ها است. متاسفانه پلاستیک با آلوده کردن آب، خاک و هوا راه خود را به چرخه غذایی ما آدم ها باز کرده است و سالانه باعث مرگ و بیماری افراد زیادی بر روی کره زمین می شود که معضل بزرگی به حساب می آید.

آب های زیرزمینی هم توسط پلاستیک آلوده شده اند:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به آلودگی آب های زیرزمین است. متاسفانه قبرستان های زباله ای که بر روی زمین آدم ها به وجود آورده اند شیرابه هایش به آب های زیر زمینی نفوذ کرده است و این آلودگی تا چند صد کیلومتر آنورتر توسط جریان های آب زیرزمینی منتقل شده است.

بیشتر خاک های قابل کشت کره زمین به سموم پلاستیک آغشته اند:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به خاک های قابل کشت است. متاسفانه بیشتر خاک های قابل کشت زمین به واسطه پلاستیک و سموم شیمیایی به شدت آلوده شده اند و سم را وارد چرخه مواد غذایی ما آدم ها نموده اند. امروزه به همین علت بیماری های زیادی مردم جهان را درگیر کرده و اگر این روند ادامه داشته باشد افراد بیشتری مریض خواهند شد.

پلاستیک یکبار مصرف بیشترین میزان سم را آزاد می کند:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به نوع یک بار مصرف آن است. متاسفانه بیشترین حجم پلاستیکی که تولید می شود و مورد استفاده قرار می گیرد در این دسته قرار دارد. علارقم این که ثابت شده این ماده سمی می باشد ولی هنوز از آن برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود تا غذاها اقتصادی تر به دست مصرف کننده برسند.

بیشتر بیماری ها دلیلش مسمومیت پلاستیکی هستند:

یکی دیگر از 33 نکته پلاستیکی مربوط به مسمومیت است. متاسفانه امروزه بیشتر مسمومیت هایی که پیش می آید یک پایش پلاستیک ها هستند. این مواد به شدت سمی در صنایع غذایی به کار گرفته شده اند و تاثیرات نامطلوب خود را بر روی ما آدم ها گذاشته اند که گریزی از سموم مهلک آنها نیست.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


سطل پلاستیکی بزرگ

سطل پلاستیکی بزرگ

سطل پلاستیکی کوچک

سطل پلاستیکی کوچک

مواد اولیه تولید سطل

مواد اولیه تولید سطل

سفارش آنلاین سطل

سفارش آنلاین سطل

برچسب ها


تولید سطل رنگ تولید سطل صنعتی تولید سطل پلاستیکی تولید سطل پلاستیکی ارزان تولید سطل پلاستیکی تهران تولید سطل چسب تولید قوطی پلاستیکی تولید و فروش سطل پلاستیکی تولید کننده سطل رنگ تولید کننده سطل صنعتی تولید کننده سطل لبنیات تولید کننده سطل پلاستیکی تولید کننده سطل چسب تولید کننده قوطی پلاستیکی ساخت قوطی پلاستیکی سازنده سطل پلاستیکی سطل صنعتی ارزان سطل پلاستیکی ارزان فروش سطل رنگ فروش سطل روغن فروش سطل صنعتی فروش سطل لبنیات فروش سطل پلاستیکی فروش سطل چسب فروش قوطی پلاستیکی فروشنده سطل رنگ فروشنده سطل صنعتی فروشنده سطل لبنیات فروشنده سطل پلاستیکی فروشنده قوطی پلاستیکی فروشگاه قوطی پلاستیکی قوطی پلاستیکی ارزان قیمت سطل پلاستیکی قیمت قوطی پلاستیکی کارخانه تولید بطری پلاستیکی کارخانه تولید سطل کارخانه تولید سطل رنگ کارخانه تولید سطل پلاستیکی کارخانه تولید سطل چسب کارخانه تولید قوطی پلاستیکی کارخانه تولید کننده سطل کارخانه سطل تهران کارخانه سطل پلاستیکی کارخانه فروش سطل پلاستیکی کارخانه قوطی پلاستیکی

آخرین پروژه ها


سطل پلاستیکی بزرگ
سطل پلاستیکی کوچک
مواد اولیه تولید سطل
سطل پلاستیکی ساختمانی
سفارش آنلاین سطل
سطل پلاستیکی پتروشیمی