حقایق تکان دهنده پلاستیک در جهان

حقایق تکان دهنده پلاستیک در جهان

حقایق تکان دهنده پلاستیک در جهان

در عصر رسانه زندگی می کنیم ولی متاسفانه رسانه ها عادت کرده اند که فقط نقاط زیبای دنیا را به ما نشان بدهند و چشم هایمان را به روی اتفاقاتی که بر روی کره زمین در جریان است ببندند و حقایق تکان دهنده پلاستیک ها را به ما نشان ندهند.

دلیل این که هیچ رسانه ای از حقایق تکان دهنده پلاستیک صحبت نمی کند سیاستمداران هستند. سیاستمداران منفعت زیادی از این ماده سمی دارند و حاضر نیستند از آن بگذرند تا دنیای اطرافمان ایمن شود و مشکلات زیستی حل گردد.

در حالی که دنیای اطرافمان غرق شده و یک قدم به نابودی توسط پلاستیک ها نزدیک تر می گردد. آنها توطئه هایی مثل بیماری ویروسی فراگیر، جنگ اتمی و غیره را برای پایان داده شدن به بقای انسان مطرح می نمایند در حالی که حقایق تکان دهنده پلاستیک ها را نادیده می گیرند.

اگر همچنان بشر به تولید این ماده ادامه دهد و پس مانده هایش را در محیط زیست رها نماید بدون این که یک گلوله از تفنگ هیچ کدام از ارتش های جهان شلیک شود دنیای زیبای ما به پایان می رسد. در سالیان آینده غذا و آب سالم به سختی گیر خواهد آمد و بشر درگیر این مورد خواهد شد.

اگر هم جنگی شود بر سر منابع غذا و آب سالم خواهد بود نه بر سر تصرف سرزمینی و ساختن امپراطوری ها یی که از اینور تا آنور کره زمین کشیده شده باشند. هر چه زودتر سیاستمداران حقایق تکان دهنده پلاستیک ها را جدی بگیرند به نفع دنیایی است که همه ما در آن زندگی می کنیم.

حدود بیش از صد سال از کشف این ماده سمی و خطرناک می گذرد. این ماده امروزه به یکی از پر مصرف ترین ماده ها تبدیل شده که روزانه حجم زیادی از آن تولید می شود و حجم زیادی نیز به عنوان زباله به طبیعت ما راه پیدا می کند.

رها شدن بیش از حد این ماده در جهان مشکلات زیادی را برای دنیا به وجود آورده و بیشتر از این هم به وجود خواهد آورد. هر پلاستیکی که از آغاز تولید و رها سازی شده هنوز تجزیه نشده و در یک گوشه از دنیا در حال آلوده کردن آب، خاک و هوا است.

البته سالانه اجلاس زیادی را برای آب و هوا یا محیط زیست سران کشورهای جهان برگزار می کنند ولی این اجلاس درباره نکته اصلی که حقایق تکان دهنده پلاستیک ها است هنوز نتوانسته است کاری انجام دهد و همچنان این ماده سمی تولید و در طبیعت رها می شود.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


تولید سطل رنگ تولید سطل صنعتی تولید سطل پلاستیکی تولید سطل پلاستیکی ارزان تولید سطل پلاستیکی تهران تولید سطل چسب تولید قوطی پلاستیکی تولید و فروش سطل پلاستیکی تولید کننده سطل رنگ تولید کننده سطل صنعتی تولید کننده سطل لبنیات تولید کننده سطل پلاستیکی تولید کننده سطل چسب تولید کننده قوطی پلاستیکی ساخت قوطی پلاستیکی سازنده سطل پلاستیکی سطل صنعتی ارزان سطل پلاستیکی ارزان فروش سطل رنگ فروش سطل روغن فروش سطل صنعتی فروش سطل لبنیات فروش سطل پلاستیکی فروش سطل چسب فروش قوطی پلاستیکی فروشنده سطل رنگ فروشنده سطل صنعتی فروشنده سطل لبنیات فروشنده سطل پلاستیکی فروشنده قوطی پلاستیکی فروشگاه قوطی پلاستیکی قوطی پلاستیکی ارزان قیمت سطل پلاستیکی قیمت قوطی پلاستیکی کارخانه تولید بطری پلاستیکی کارخانه تولید سطل کارخانه تولید سطل رنگ کارخانه تولید سطل پلاستیکی کارخانه تولید سطل چسب کارخانه تولید قوطی پلاستیکی کارخانه تولید کننده سطل کارخانه سطل تهران کارخانه سطل پلاستیکی کارخانه فروش سطل پلاستیکی کارخانه قوطی پلاستیکی

آخرین پروژه ها


سطل زباله اداری پلاستیکی
قیمت خرید سطل پلاستیکی
قیمت خرید سطل صنعتی
سطل پلاستیکی چهار گوش
سطل زباله چرخدار پلاستیکی
سطل زباله پدالی پلاستیکی